Date Night
Dragged down by the daily grind, suburbanites Phil (Steve Carell) and Claire (Tina Fey) try to invigorate their marriage by visiting a trendy Manhattan bistro. They get more than romance when mistaken identity hurtles them into an incredible adventure involving corrupt cops, a mob boss and a crazy cab driver.