Do You Take This Man
An intimate group of friends and family gather at the home of two gay men (Anthony Rapp and Jonathan Bennett) to celebrate their nuptials. When the wedding hits a snag, this group helps the grooms to see that all marriages have their challenges, and love is just the start.