Donna Summer - VH1 Presents: Live and More Encore
Music cable channel VH1 presents legendary disco diva Donna Summer, performing live at New York City's famed Hammerstein Ballroom. After years away from the limelight, Donna Summer is back performing the hits that made her a superstar of the 1970's disco club. Here she performs sixteen tunes, including "This Time I Know It's For Real, " "I Feel Love," and "Last Dance". In addition, a lovely duet with Tina Arena called "No More Tears (Enough is Enough)" is a highlight.