Dracula Untold
In 15th-century Transylvania, Vlad III (Luke Evans), prince of Wallachia, is known as a just ruler. With his beloved wife, Mirena (Sarah Gadon), Vlad has brokered a prolonged period of peace and ensured that his people are protected, especially from the Ottoman Empire. However, when Sultan Mehmed II (Dominic Cooper) demands 1,000 of the country's boys, including Vlad's son, for his army, Vlad makes a deal with a monster that will enable him to defeat the Turks -- but cost him his humanity.