Drugstore Cowboy
Addicted husband and wife team, Bob and Diane Hughes (Matt Dillon, Kelly Lynch) and a younger couple of thieves resort to robbing drugstores to stay high. Still in spite of this tragic lifestyle, they share moments of compassion and humor. The foursomes skillfully skirt the law due to Bob's wits and superstitious nature until the day his luck begins to change. When his death appears inevitable, Bob realizes he must give up drugs and Diane to survive.