Exists
A group of friends set out on an adventure to a remote wood in Texas, planning a weekend of fun and partying. But visions of a carefree retreat are shattered with an accident on a dark and desolate country road. In the wake of the accident they are witness to a bloodcurdling noise. They soon find themselves hunted by something not exactly human, but not completely animal - a terrifying urban legend come to life... and seeking murderous revenge.