Field of Dreams
When Iowa farmer Ray hears a mysterious voice one night in his cornfield saying "If you build it, he will come," he feels the need to act. Despite taunts of lunacy, Ray builds a baseball diamond on his land, supported by his wife, Annie. Afterward, the ghosts of great players start emerging from the crops to play ball, led by "Shoeless" Joe Jackson. But, as Ray learns, this field of dreams is about much more than bringing former baseball greats out to play.