Funny Lady
In this sequel to "Funny Girl," Fanny Brice (Barbra Streisand) is now a huge star on Broadway whose fortunes have taken a hit from the Great Depression. After a whirlwind romance, Fanny marries Billy Rose (James Caan), and the two agree to collaborate on a show. Despite the show's early struggles, Fanny makes it a success, but the sudden fame puts a strain on her marriage -- especially when Billy learns she still has feelings for her ex-husband, Nick (Omar Sharif).