Gergedan Mevsimi
"Rhino Season“ by Bahnam Ghobadi, filmed in Turkey, is based on a real event. After having been in jail for the last 30 years, the persian author Sahnel Farzan starts to search for his family. For his wife and kids he is considered to be dead. Hence, he sets out for Istanbul where his wife now is living...