Godzilla vs. Kong
Legends collide as Godzilla and Kong, the two most powerful forces of nature, clash in a spectacular battle for the ages. As Monarch embarks on a perilous mission into fantastic uncharted terrain, unearthing clues to the Titans’ very origins, a human conspiracy threatens to wipe the creatures, both good and bad, from the face of the earth forever.