Going in Style
Lifelong buddies Willie (Morgan Freeman), Joe (Michael Caine) and Albert (Alan Arkin) decide to buck retirement and step off the straight-and-narrow when their pension funds become a corporate casualty. Desperate to pay the bills and come through for their loved ones, the three men risk it all by embarking on a daring adventure to knock off the very bank that absconded with their money.