Gratitude Revealed
An epic journey forty years in the making, Gratitude Revealed from acclaimed filmmaker, Louie Schwartzberg, the director of Fantastic Fungi, takes us on a transformational, cinematic experience of how to live a more meaningful life full of Gratitude through his intimate conversations with everyday people and thought leaders revealing Gratitude is a proven pathway back from the disconnection we feel in our lives; disconnection from ourselves, our planet, and each other.