Hababam Sınıfı Yaz Oyunları
Private Çamlıca High School is also entitled to participate in the inter-high school traditional summer games organized in Cyprus this year. The owner of the school, Penny Pincher Lütfullah, selects four students from the Science Department for this competition. But Hababam's plan comes into play and instead of these four students, Handsome, Racon, Format and Dede take their place on the Cyprus plane. For Hababam, who never cares about being a champion and has a good holiday, this competition will turn into an unforgettable adventure where they understand the value of friendship and solidarity.