Happiness and Tears
Rahul (Shah Rukh Khan), the adoptive son of business magnate Yash Raichand (Amitabh Bachchan), feels eternal gratitude to his father for rescuing him from a life of poverty. Yet, when Yash forbids his love for poor Anjali (Kajol), Rahul marries her and moves to London with new wife and sister-in-law, Pooja (Kareena Kapoor), breaking the heart of his mother (Jaya Bachchan). Ten years later, Rahul's younger brother (Hrithik Roshan) comes to London intent on brokering peace between father and son.