Hatari
A Tanganyika-based group of hunters (Red Buttons, Hardy Kruger, Gérard Blain) led by Sean Mercer (John Wayne) trap wild African animals for zoos. A curvaceous reporter (Elsa Martinelli) documents their exploits while having epic clashes with the gruff Irishman. She is initially frozen out of the testosterone-filled group until her strong-willed personality endears her to the men.