High Society
Jazz artist C.K. Dexter Haven (Bing Crosby) is still hung up on his ex-wife and neighbor, socialite Tracy Samantha Lord (Grace Kelly), however Tracy is engaged to another man (John Lund). Matters are complicated even further when a magazine reporter (Frank Sinatra), in town to cover Tracy's wedding, also winds up falling for the beautiful bride-to-be. As Tracy tries to decide on the ideal husband, each suitor works hard to convince her he is the best choice.