Hollow Man
The thought of human invisibility has intrigued man for centuries. Highly gifted scientist Sebastian Caine develops a serum that induces complete invisibility. His remarkable transformation results in unimaginable power that seems to suffocate his sense of morality and leads to a furious and frightening conclusion.