"I've Got a Dream
We all have a dream! Follow yours while dancing and singing to the Sing-Along version of "I've Got a Dream" from Tangled, performed by Mandy Moore, Brad Garrett, the Tangled Ensemble, Zachary Levi and Jeffrey Tambor.