Jackass Forever
Older but not wiser, Johnny Knoxville and the crew are back for the most unbelievably outrageous jackass yet. Brace yourself as they reach new levels of immaturity and with a little help from some brave new friends and guest stars, their wildly outrageous pranks and dangerously bone-crunching stunts will have you laughing until it really, really hurts. Some people never learn.