Jade
When a prominent art dealer is found murdered, the man's death leads to an intriguing investigation steeped in sex, corruption and crime. District Attorney David Corelli (David Caruso) gets assigned to the case and discovers that a key suspect is his ex-lover Katrina Gavin (Linda Fiorentino), a beautiful psychologist who has settled down with his old friend and peer, Matt (Chazz Palminteri). As Corelli gets deeper into the case, he uncovers dark secrets with far-reaching implications.