Late Night with the Devil
Jack Delroy hosts a syndicated talk show ‘Night Owls' that has long been a trusted companion to insomniacs around the country. However, ratings for the show have plummeted since the tragic death of Jack's beloved wife. Desperate to turn his fortunes around, on October 31, 1977, Jack plans a Halloween special like no other - unaware he is about to unleash evil into the living rooms of America.