Live at the Isle of Wight Festival 1970
Live at the Isle of Wight 1970 features the breathtaking performance by Cohen, interviews with fellow musicians, as well as a look at the sometimes-hostile and often-profound atmosphere of the weekend-long festival for 600,000.