Live In Belgium
Filmed in July 1993 at the world famous Peer Blues Festival in Peer, Belgium, The Jeff Healey Band were touring in support of their album Feel This. In this show, the band, normally a trio, doubles in size with a pair of backing vocalists and a keyboard player, which takes the entire performance to a brand new level! This set features selections from the aforementioned Feel This album, See The Light and Hell To Pay albums.