Lucy
When a boyfriend tricks Lucy (Scarlett Johansson) into delivering a briefcase to a supposed business contact, the once-carefree student is abducted by thugs who intend to turn her into a drug mule. She is surgically implanted with a package containing a powerful chemical, but it leaks into her system, giving her superhuman abilities, including telekinesis and telepathy. With her former captors in pursuit, Lucy seeks out a neurologist (Morgan Freeman), who she hopes will be able to help her.