Marnie
Mark Rutland is a customer of one Mr. Strutt, whose business was robbed by his secretary, the mysterious Marnie Edgar. When Marnie applies for a job with Mark, with the intention of stealing from him, Mark -- who is obsessively in love with her -- blackmails her into marrying him. However, he soon discovers that she has severe psychological issues regarding men, thunderstorms and the color red, and resolves to help her come to terms with her past trauma.