Mercy Black
Fifteen years after conjuring an imaginary phantom known as Mercy Black, a repentant woman returns to her hometown to live with her sister and young nephew. But as Mercy continues to haunt her and the death count rises, she must face her deepest terror and discover the truth of her past before Mercy Black claims her nephew.