Mission: Impossible - Fallout
Ethan Hunt and the IMF team join forces with CIA assassin August Walker to prevent a disaster of epic proportions. Arms dealer John Lark and a group of terrorists known as the Apostles plan to use three plutonium cores for a simultaneous nuclear attack on the Vatican, Jerusalem and Mecca, Saudi Arabia. When the weapons go missing, Ethan and his crew find themselves in a desperate race against time to prevent them from falling into the wrong hands.