Murder in Grasse
A corpse covered in scorching fat is discovered in an enfleurage tank in the city of Grasse. A tattoo on the victim's body leads to the legendary 13th perfume note - perfumers' mythical Grail - that dates back to ancient Egypt. Chief Inspector Marianne Dusseyre has to team up with her former daughter-in-law, the young Sophie Mournel, to reveal the truth.