Nikki Glaser: Good Clean Filth
Nikki Glaser headlines her first HBO stand-up special. Taped in front of a raucous audience in Denver, the program showcases the relentlessly hilarious comedian as she takes on a range of topics in her brutally-honest yet conversational style.