Orient Express - A Train Writes History
Putting the Orient Express – also called „the train of trains“ – on its tracks called for considerable stamina. Several times, the ambitious project of Georges Nagelmackers was on the brink of failure as the Belgian entrepreneur was facing the bankruptcy of his sleeping car company.