Puffins Impossible: Action Pack 13
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 13 includes 3 amazing episodes: Tusk-Picks, Mind Control and Paintball Game. Tusk-picks: Having something stuck in your teeth can be annoying, but a wooden toothpick can help. The puffins find out that the trees around Taigasville are getting chopped down, but is there a connection? Mind control: Otto sends out his minions to test out a new gadget - and one that doesn't have many willing test subjects. Luckily for the puffins, Leopold's muffin delivery visit turns into a rescue mission. Paintball game: It's game on as the puffins, Otto and his minions engage in a competitive paintball match. The puffins seem to be no match to Otto's superior snowball launchers, but it seems that they still have someone looking out for them.