Puffins: Shorts Collection 10
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 10 includes 4 amazing episodes: Leopold the Great, The Walkie Talkies, The whistling puffin, Jugglin Puffin Leopold the great: Leopold and Bertha are playing checkers. Bertha keeps losing and doesn’t want to accept defeat, but she's constantly distracted by the Puffins. The walkie talkies: Pie and Tac play in the Tundra with walkie talkies, but they get kidnapped by Otto and taken to his fortress. It’s up to Didi and Tic to save their friends. The whistling Puffin: Didi swallows a whistle. She is mocked by her friends and runs away. The others go to look for her, but are hunted down by Otto and his patrol of trained puffins. Jugglin Puffin: As the Puffins try their hand at juggling, everyone manages to do incredible tricks, except for Tic, who keeps messing things up. Delighted by the show, Otto captures the Puffins to make them perform for him.