Quebec Magnetic
Quebec Magnetic is a live concert video album by Metallica, documenting two shows the band played at the Colisée Pepsi in Quebec City, Canada, on October 31 and November 1, 2009, on their World Magnetic Tour, released on December 10, 2012. The album is the first to be released via Metallica's own label, Blackened Recordings.