Runaway
In this advanced society, most homes have robots that perform everyday menial duties. Every so often, one malfunctions, and Sgt. Jack Ramsay (Tom Selleck), an expert in rogue machines, must deal with it. When he and his new partner, Karen Thompson (Cynthia Rhodes), investigate a robot-involved homicide, they discover strange computer chips. Rather than a malfunction, someone is programming the robots to kill. The police must find whoever is behind the murder before more harm is done.