See How They Run
In the 1950s London, plans for a movie version of a smash-hit play come to an abrupt halt after a pivotal member of the crew is murdered. When a world-weary inspector and an eager rookie constable take on the case, they find themselves thrown into a puzzling whodunit within the glamorously sordid world of underground theater, investigating the mysterious homicide at their own peril.