Silent Retreat
Six members of a media company go on a weekend business retreat at an isolated lodge in the woods. When one of the members goes missing, they discover that the lodge was formerly a private mental institution that had been shut down after allegations of devious misconduct. One by one, they fall victim to the dark secrets buried at the lodge.