Skincare
Famed aesthetician Hope Goldman is about to take her career to the next level by launching her very own skin care line. However, she soon faces a new challenge when a rival opens a boutique directly across from her store. Suspecting that someone is trying to sabotage her, she embarks on a quest to unravel the mystery of who's trying to destroy her life.