Sleeping With the Enemy
After faking her death in order to flee from her violent husband, Martin (Patrick Bergin), Laura Burney (Julia Roberts) leaves Cape Cod and moves to Iowa, where she adopts a new identity and starts dating a local teacher, Ben Woodward (Kevin Anderson). Martin, meanwhile, unearths evidence suggesting that she isn't dead, and when her mother confirms this, he tracks her to Iowa. He finds Laura and Ben and confronts them, forcing her to fight for her life once again.