Sonic The Hedgehog 3
Sonic, Knuckles, and Tails are back for their most epic adventure yet. The team reunite to face a new formidable foe, Shadow, a mysterious hedgehog with powers unlike anything they've ever seen. Team Sonic must secure an unexpected alliance if they hope to stop Shadow and save the planet. Keanu Reeves joins the All-Star cast as Shadow the Hedgehog.