Studio 666
In STUDIO 666, Rock & Roll Hall of Famers Foo Fighters move into an Encino mansion steeped in grisly rock history to record their much anticipated 10th album. Once in the house, Dave Grohl finds himself grappling with supernatural forces that threaten both the completion of the album and the lives of the band.