Ted
Family Guy creator Seth MacFarlane delivers his signature boundary-pushing humor in the outrageous comedy-blockbuster critics are calling “hysterically funny!” (Peter Travers, Rolling Stone) John Bennett (Mark Wahlberg) is a grown man whose cherished teddy bear came to life as the result of a childhood wish…and hasn’t left his side since. Can John’s relationship with longtime girlfriend, Lori (Mila Kunis), move forward with his lovably profane buddy in the picture?