That Evening Sun
Vowing not to die in a nursing home, Abner Meecham leaves the facility and returns to his Tennessee farm. There, an unpleasant surprise awaits him: Abner's son has leased the property to ne'er-do-well Lonzo Choat and his boorish family. Abner suspects that the Choats will not be able to afford the farm, and he moves into a shack to await their departure. Tensions escalate between Abner and Lonzo, each determined not to yield.