The Boss
Wealthy CEO Michelle Darnell (Melissa McCarthy) always gets her way, until she's busted for insider trading and sent to federal prison. After leaving jail, Darnell finds herself broke, homeless and hated. Luckily, she tracks down former assistant Claire (Kristen Bell), the only person who's willing to help. While staying with Claire and her young daughter, the ex-con devises a new business model for a brownie empire. Unfortunately, some old enemies stand in the way of her return to the top.