The Cathedral
Expelled from his monastery after he fails to fit in, a Spanish monk returns home. Downtrodden but not defeated, he becomes determined to realise a monumental project. For 60 years, with little assistance and no architectural expertise, he builds a gigantic cathedral out of waste and recycled materials. His community labels him a madman. Others label him a genius.