The Good German
Jake Geismar (George Clooney), an Army correspondent, helps his former lover, Lena Brandt (Cate Blanchett), comb post-World War II Berlin for her missing husband, who is wanted by American and Russian forces. Shadowing their efforts is Jake's driver, Tully (Tobey Maguire), a GI with connections to the black market. His loyalties unclear to them, Lena and Jake know that Tully has the power to lead them to salvation or great danger.