The Greasy Strangler
Ronnie and his son Brady run a disco walking tour along Los Angeles. When a sexy, alluring woman named Janet comes to take the tour, it begins a competition between father and son for her attentions. At the same time, appears an oily, slimy, inhuman maniac who stalks the streets at night and strangles the innocent. Flush your expectations down the toilet, because you have never seen a slasher film or a father-son comedy like this before. Jim Hosking makes an outrageously off-kilter feature film debut that is equal parts disgusting, offensive, and manically entertaining.