The Hero
Lee Hayden is a Western icon with a golden voice, but his best performances are decades behind him. He spends his days reliving old glories and smoking too much weed with his former co-star-turned-dealer, Jeremy, until a surprise cancer diagnosis brings his priorities into sharp focus. He soon strikes up an exciting, contentious relationship with stand-up comic Charlotte, and he attempts to reconnect with his estranged daughter, Lucy, all while searching for one final role to cement his legacy.