The Ice Harvest
As the attorney for a mobster (Randy Quaid), Charlie Arglist (John Cusack) has access to some not-so-clean money, which he readily embezzles with the help of an associate, Vic (Billy Bob Thornton). On Christmas Eve, the two partners decide to hightail it with the money, but an ice storm sweeping through the area delays their departure. Stuck in town, Charlie visits strip club owner Renata (Connie Nielsen) and lets on about the money. But the longer he stays, the more trouble builds.