The Last Song
Estranged from her father (Greg Kinnear) for a number of years, teenage Ronnie (Miley Cyrus) isn't pleased when her mother ships her and her younger brother down to a Southern beach town to spend the summer with him. While her father uses a shared love of music to try to reconnect with her, Ronnie finds romance with a handsome local (Liam Hemsworth).