The Late Bloomer
After the removal of a benign brain tumor, a 30-year-old sex therapist (Johnny Simmons) who has never gone through puberty has his world turned upside-down as he's thrown into a whirlwind of physical and emotional changes, all while desperately trying to win over the girl next door. Based on Man Made: A Memoir of My Body by Ken Baker.